ZASADY REKLAMACJI LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SKLEPU INTERNETOWEGO
S2-GROUP.PL

Reklamacja lub odstąpienie od umowy – jak to zrobić?

Pomimo wypracowanych procedur i dziesiątek tysięcy paczek, które już nadaliśmy zdarzają się uszkodzenia produktów, na które nie mamy wpływu.
Drogi kliencie jeżeli miałeś po prostu pecha i przyszedł do Ciebie uszkodzony lub wadliwy produkt albo po prostu chcesz z jakiegoś powodu odstąpić od umowy do czego masz prawo – nie martw się.

Reklamacje w naszym sklepie to szybki proces.

Ściągnij, wypełnij i wyślij na adres sklep@s2-group.pl poniższy formularz. Po otrzymaniu Twojego maila w przeciągu 2 dni roboczych przyjedzie do Ciebie kurier.

Prosimy o należyte zabezpieczenie i zapakowanie towaru.

Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 7 dni roboczych tyle samo czasu zajmuje nam zwrot środków za zwrócony towar.